יום ראשון, 10 ביוני 2012

יום הולדת מכוניות

הפוסט הקודם על ארגון יום הולדת גרם לי לחשוב מה עושים השנה ביום ההולדת של הקטנים. שחר שלי יהיה בן 5 והאפשרויות מבחינתו מגוונות. נראה לי שהוא יידע בדיוק מה הוא רוצה. אלה תהיה בת שנתיים. איתה ארשה לעצמי לעשות קצת מה שאני אוהבת (; זה יגיע במהירות ויהיה הכי נכון להערך מראש (שניהם חוגגים ממש באותו היום...אני צריכה להתרגל לרעיון!)

בינתיים, יש לי הזדמנות להציג את יום ההולדת האחרון ששחר שלי חגג לבד (חגגנו מעט באיחור כי ממש בתאריך החגיגה ילדתי את אלה).  נראה שזה היה ממש מזמן...חלפו להן כבר שנתיים. שחר היה אז רק בן 3. לא יאומן כמה שהוא נראה גדול עכשיו! מדהים איך שהזמן טס. ממש כמו מכונית מרוץ. אז הדקו חגורות...חממו מנועים אנחנו מתחילים.


ספידי מקווין (מהסרט Cars) כיכב אצלנו בבית באותה תקופה והוא המוטיב המרכזי בחגיגה (גם היום הוא זוכה ליחס מיוחד אבל לא בלעדי!). לחגיגה הוזמנו חברים ומשפחה, כך שהייתי חייבת להתאים את הפעילות לקבוצת גיל מגוונת (מגיל חודשיים ומעלה).

כל פיסת נייר או קרטון שספידי מודפס עליו נשמרו היטב (כריכות של חוברות צביעה, מדבקות, קופאות משחקים...) משהו מועיל יצא מכל הג'אנקיאדה שהתאספה לה. הכנו כתר ספידי מקווין מיוחד לשחר. זה הכתר היחיד שנשאר על הראש יותר משניה וחצי. כל הקרדיט למר מקווין. קאאאצ'או...!!


ומחוץ לבית...מעץ לעץ נתלתה שרשרת בלונים בצבעים לבן, כסף ואדום, שולחנות האוכל והכיבוד נעטפו במפות אדומות וכלים בצבעים שחור לבן החלו לתפוס את מקומם עם המטעמים וממתקים לקטנים ולגדולים. מחצלות ומזרוני ג'ימבורי פוזרו לנוחיות האורחים והמוקד המרכזי היה מתנפח מגלשה גדול שהוצב ברחבת הדשא. בנוסף, הילדים יכלו לעבור בין ארבע תחנות יצירה שהכנתי עבורם:
תחנה 1: עמדת קעקועי נצנצים שהופעלה על ידי שתי בנות גדולות יותר (בנות דודות של שחר) משכה את רוב תשומת הלב (בעיקר של הבנות למרות שהיו כמה בנים שהשתלבו שם לא רע בכלל).
תחנה 2: דפי צביעה של דמויות שונות מ"מכוניות" ביניהם כמובן ספידי מקווין (לבנים) וסאלי (לבנות)
ועוד דמויות אהובות...
תחנה 3: תחנה להכנת כתרים עם מגוון מדבקות, נגזרות סול שונות ושדכנים.
תחנה 4: (לא צולמה) ציור חופשי על שבילי הפארק עם גירים גדולים. כיף אמיתי!!!





אין חגיגה בלי עוגה....ואיך אפשר בלי עוגת המשאלות של שחר, מי אם לא - ספידי מקווין ושני זיקוקים גדולים כמו אגזוזים.


       






בסוף חולקו למשתתפים כוסות הפתעה מלאות כל טוב (לצערי לא הספקתי לצלם, מי ידע שיהיה לי בלוג מתוק!) וכמובן, סוכריית "מכוניות" מבצק סוכר

בסוף החגיגה עייפים ועייפים פתחנו מתנות....נו...מה מצאנו שם אתם בטח מנחשים...

וזה עוד לא הסוף! כעבור שבועיים...חגיגת יום ההולדת בגן ונחשו מה שחר בקש.......






מעניין במה הוא יאתגר אותי השנה (;


4 תגובות:

  1. עוגה מהממת השנה אצלי ספידי מככב אני אשמח לדעת איך יצרת את הצורה של ספידי בגודל כזה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      לגבי שאלתך...לגבי איזו עוגה את מתכוונת. העוגה שכולה נראית כמו ספידי גולפה לצורה המתאימה. ובעוגה הלבנה עם פיסול ספידי נעזרתי בתבנית מבצק משחק של ילדים (שרכשתי במיוחד בשבילי)להכנת הצורה. אשמח לעזור בכל שאלה.

      מחק
    2. שתי העוגות מהממות. אני גם רוצה להכין השבוע עוגת ספידי מקווין ליומולדת של הבן שלי. איזו מהשתיים קלה יותר להכנה ולעיצוב?

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק