יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

הילדים חוגגים סופר יום הולדת

בקצרה: שחר מבסוטאלה בשוק. ואני עייפה אך מרוצה
(מגה פוסט)

שוב אין מילים. מאיפה מתחילים. וואוווווווו!!! איזו התרגשות זו היתה. הפעלתי בפעם הראשונה יום הולדת לשחר (5) ואלה (2) שלי. אני לא יכולה להסביר את הרטט והרעד שהיו לי בקול ובכל הגוף (ומסתבר שאף אחד לא הרגיש). 

שחר ואלה שלי נולדו בדיוק באותו היום בהפרש של שלוש שנים. לא מצאתי לנכון לחגוג לאלה בשלב זה לבד והפכתי אותה לחלק בלתי נפרד ממסיבת גיבורי העל (ואני מניחה שזה החגיגה האחרונה שלהם ביחד). לשמחה שהתקיימה ברחבת הדשא מתחת לבית שלנו הוזמנו משפחה, חברים קרובים וכל ילדי הגן של שחר (ילדי גן חובה). 

נושא המסיבה: גיבורי-על, נבחר מראש, הנה תוכלו להתעדכן כאן....

הפעלה: אני! ביחד עם צוות מנצח: עידן (בעלי), עדי (אחותי) וכל מי שנמצא באיזור וגוייס למשימות באותו הרגע (;

אז איך בכל זאת מצליחים להעביר את החוויה...???!! תמונות! והרבה (:
בדרך כלל אני אחראית על ענייני הצילום (ביקור קצר בפארק בשבת בבוקר מותיר אותי עם מאות תמונות, אני מכורה!!!) אבל בגלל שאת ההפעלה אני עושה דאגתי לצילום מקצועי וככה הבטחתי את תיעוד החגיגה בכל שלביה. על הצילום אחראית מאיה מוסנאים וובר)

שולחן הכיבוד לילדים עוצב בגווני כחול אדום צהוב (גווני סופרמן בהתאם למיתוג הארוע)

חלק מהשולחן המעוצב
עוגיות פריכות בעיטור בצק סוכר







שולחן כיבוד למבוגרים (שגם הילדים זללו ממנו בהנאה גדולה). בין היתר היו:





 



את פני הילדים קיבלה עמדת יצירה להכנת גלימות של גיבורים (תודה ענקית ליעל אוריאלי המקסימה, הבלונדה, על העזרה בתפירת הגלימות):


כשכולם היו מוכנים כמו גיבורים אמיתיים התחלנו באקשן האמיתי. רשימת המשחקים:

רכבת גיבורי העל - לאחר כמה מילים על הרעיון מאחורי גיוס כל גיבורי העל לעזרה הקפנו את הפארק ברכבת גיבורים גאה.

משחק חישוקים ללא נפסלים - ווריאציה שונה למשחק הכיסאות המחייבת את המשתתפים לשתף פעולה ולאפשר לחבר להיכנס פנימה. הילדים מתים על המשחק. הלהיט אמיתי!!!!



בינגו גיבורי על - המשחק זרם מצויין. לקח לעתיד: חובה להכין פרסים לכולם ולא רק למסיימי הכרטיסים!!!




מסלול מכשולים עם חיפוש סוכריות טופי בבריכת כדורים וסיבוב נוסף עם הענקת מדליות 




חבילה עוברת - משחק שתמיד הולך טוב! כולם נהנים והכיל הפתעות לכולם. לצערי, לא הספקנו לשחק ): מפאת חוסר זמן! (שעתיים הן מעט מידי עבורי).

טקס יום ההולדת והדלקת נרות היה מרגש ביותר. ברקע פסקול מהסרט "סופרמן" ואבא, סופר-על בעצמו, מעיף את הילדים פנימה (יש לו גם כינוי שקשור לסופר....., אבל לא אגלה בשלב זה). קבלו את סופר-ללה (אלה) וסופר-ריקו (שחריקו). איזו התרגשות!!!



עוגות יום הולדת לאלה ושחר


עוגת גיבורי על לשחר בן ה-5


לסיום חולקו לכל המשתתפים שקיות הפתעה ארוזות בשקית מוזהבת עם הפתעה, חטיף צ'יטוס צהוב וופל מצופה אדום ועוד דברים טובים (;

החיוכים שלהם אומרים הכל ושווים הון, נכון?!אני כבר מתחילה לאגור כוחות לשנה הבאה

15 תגובות:

  1. תשובות
    1. היי עינבל, תודה.
      נחתי מיד אחרי וכבר הספקתי לשכוח....
      מחכה למנוחה הבאה (:

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. תשובות
    1. יעל תודה. תודה על העזרה המיידית והקדשת הזמן. חבל שלא באתן!

      מחק
  4. איזו השקעה בפרטים מהקטן לגדול! יום הולדת אליפות של גיבורי על

    השבמחק
  5. וואו, הדהמת אותי לחלוטין.
    הילד ביקש אצלי יום הולדת בנושא בובספוג. קניתי הזמנות, כוסות, צלחות עם הדמויות, הכנתי עוגת שוקולד בסיסית עם הדפס אכיל והרגשתי סופר יצירתית חחחחח.
    אין ספק שיש לך את זה בגדול.

    השבמחק
  6. מהמם!! מהיכן הגלימות לילדים וממה עשויות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אביטל. סליחה על העיכוב בתגובה.
      את הגלימות תפרה עבורי חברה.
      הן עשויות מאלבד. ניתן לרכוש גליל אלבד ובמקום לתפור ולהשחיר סרט קשירה להדק עם שדכן ליצירת פס השחלה ולהכניס את סרט הסאטן או סרט אלבד.
      בהצלחה

      מחק