יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

מתנה לראש השנה....

בוקר טוב....ראש השנה אוטוטו כאן ואיתו עשרות של איחולים מכל הבא לקצות האצבעות בנוסח מסרונים ותמונות בסלולרי. אני ממש זוכרת תקופה שונה. כילדה קטנה, הייתי נוסעת לרחוב אלנבי בתל אביב ומחפשת עגלה גדולה ועליה עשרות של ברכות. היינו בוחרות ביחד. אמא ואני, כרטיסי ברכה מאויירים בשילוב נצנצים. כרטיסים כאלה של פעם... כדי לשלוח את הברכות לדודים באמריקה (ואני לא הייתי שם לבקר אפילו פעם אחת! נדבר על זה כבר בפעם אחרת). 

הכנתי עבורכם הדרכה מתוקה לעיצוב כרטיסי ברכה מאויירים בטעם של פעם. מתקתק ואישי.
ההדרכה מחולקת לשני שלבים, תלוי כמה זמן יש לכםולי מיועדת האגרת. 


אגרות ברכה אינסטנט על בסקוויט:
מדפיסים על דף סוכר מבחר אגרות שנה טובה ומפרידים אותן זו מזו בעזרת מספרים (אפשר גם סכין חיתוך).






מרדדים בצק סוכר פיסולי לבן (בצק עם cmc) לעובי של 2-3 מ"מ, חותכים בעזרת סרגל או סרט מידה מלבן (קטן יותר מהבסקוויט בס"מ. בערך 6 ס"מ אורך ו-4 ס"מ רוחב) ומדביקים על הבסקוויט בעזרת מעט מים. שכבה זו יוצרת שטח חלק ואחיד להדבקת התמונה


מפרידים כל אגרת שגזרנו מהשקף הצמוד אליה ומדביקים על המלבן הלבן שהכנו (בשלב הקודם) עם מעט מעט מים ומניחים לייבוש. כמה שעות יספיקו.
זהו! האגרת האכילה מוכנה. בעיצוב פשוט וטעים (מכניסים לשקית צלופן וקושרים בסרט סאטן)



אגרות ברכה מעוטרות- עם קצת יותר השקעה:
אם תרצו להעניק לאגרות מראה קצת יותר אלגנטי ומרשים ושישמרו אכילות וטריות לפרק זמן יותר ארוך הצמידו אותן לשכבת בצק סוכר במקום הבסקוויט (שכבת הבצק הפעם בעובי של 4-5 מ"מ).





הוספת מסגרת מבצק סוכר פיסולי על ידי הנחת נחש בצק סוכר או פרחים קטנטנים ועוד.....

להוספת טאץ מנצנץ כמו באגרות של פעם יש צבעים מאכל מטאליים ואבקת פיות של מג'יק קולוק.
(אני ממש ממש מיהרתי ולא יכולתי להמתין לייבוש מלא של הבצק אז השתמשתי רק באבקת הפיות המוזהבת והנחתי אותה על הפרחים עם מכחול לח. אם לכם יש זמן אני מציעה להמתין לייבוש הבצק ובעזרת מכחול להבריש את המסגרת עם הצבעים המטאליים. המראה מקסים ופנינתי)


ככה זה נראה עם אבקת פיות זהב מנצנצת


אריזה:
בתוך קופסאות תכשיטים (בלי הספוג) על מפית תחרה מלבנית, שקופלה בכדי להתאים לגודל הקופסא, הנחתי שתי אגרות מעוצבות ומתוקות. סגרתי את הקפוסא עם סרט סאטן שהוצמד מלפנים עם מדבקת שנה טובה.









האגרות שלי כבר נמסרו והן הולכות להפתיע לקראת החג כמה אנשים ולהמתיק להם את היום. 
וכל שנותר לי ולצוות Sweet ravid לאחל לכם קוראים יקרים ולכל עם ישראל 
חג שמח ושנה טובה ומתוקה!



המלצה: לעוד רעיונות מתוקים לעיצוב כרטיסי ברכה אכילים אתם מוזמנים לבקר בבלוג של מיתוש . בטוחה תהנו (:

12 תגובות:

  1. מקסים!!!!!!!!!! איזה כיף לקבל ממך "שנה טובה" :)

    שאלונת, איך מדפיסים על דף מסוכר? לא ממש הבנתי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לימור.
      יש מדפסות מתאימות להדפסה על דפי סוכר. ניתן להשיג בחנויות שונות וכמובן אצלי.
      מהיכן את?

      מחק
  2. תודה רבה.
    הדפסה על דף סוכר ניתן להשיג בחנויות שונות. מהיכן את בארץ?
    אפנה אותך למקום מתאים

    השבמחק
  3. מצטרפת לשאלה מבת ים :(

    השבמחק
    תשובות
    1. יש חנויות שונות שניתן להדפסי בהן. תנסי בפאן סיטי בראשון. בהצלחה

      מחק
  4. מהיכן ניתן להשיג את הקובץ של הברכות

    השבמחק
    תשובות
    1. ניתן להדפיס אצלי על דף סוכר
      0506927404

      מחק
  5. היי אשמח לקבל ממך למייל את הקובץ אני מדפיס למדבקותalon.fishe@gmail.com ,ותודה ששלחת לי את הקובץ של הקיץ את ממש עוזרת תודה מראש ובהצלחה

    השבמחק
  6. היי/ את יכולה לשלוח לי את הקובץ למייל munterie@gmail.com המון תודה

    השבמחק
  7. היי/ את יכולה לשלוח לי את הקובץ למייל munterie@gmail.com המון תודה

    השבמחק
  8. אשמח לקובץ הברכות sharon.ofri2709@gmail.com

    השבמחק
  9. אשמח לקובץ הברכות ��
    Manor.shiri@gmail.com

    השבמחק