יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

Fun-קייק בהזמנה!


wow...זה היה מלא מתיקות ונזלל בהנאה גדולה. שווה הכל!!!!!


היום האחרון של החופשה (של שחר לפחות) התחיל כמו כל יום מהימים האחרונים. כל המשפחה בבית בשעות הבוקר. הבילוי הביתי מועדף על פני יציאה מהבית לחום הקודח בחוץ (גם בבית לא פחות חם אבל אפשר לאן את זה עם מיזוג ועוד קינוחים צוננים).
לקחתי לידי כמה מספרי הבישול כדי למצוא משהו מרענן לארוחת צהרים (כשהרכיבים המרכזיים הם עוף ואורז. שחר הכי הכי אוהב ורציתי לפנק אותו במשהו מרענן או אותי...אוהבת לחדש!). מצאתי מתכון קליל והתחלתי בהכנות ובבישול ואת ערימת הספרים השארתי מאחור.
כעבור מספר דקות דממה. אני מציצה מהמטבח לראות מה פשר השקט ו.....אלה אמצה ספר אחד והחלה לעלעל בדפיו ושחר התחיל לשאול תוך כדי עיון בספר "שפים קטנים גדולים": "אמא אפשר להכין את זה? ואת זה? ואת זה? (כמעט על כל מתכון שראה) ותמונה של מתכון אחד מתכון אחד כבשה את ליבו במיוחד "פנקייק בקלי קלות" ואז צעקה חדה הפרה את השקט "א-מ-א תכיני לי פנקיייייייייייק לארוחת ערב אבל אני עוזר לך לערבב" (חשבתי בשקט - אין בעיה! מה שתבקש! הפשוש סוף סוף מבקש אוכל מיוזמתו!!!!!! fun fun fun!!! גם לאמא וגם לו)

בשעה 17:00 התחלנו את ההכנות (כיוון שלבלילה דרושה מנוחה של 30 דקות במקרר. הפוגה מעולה למקלחת לשני הזעטוטים) על הכנת הבלילה אחראי שחר (התחייב וקיים!)


לשאר הדברים אני דאגתי...ארוחת הערב ששחר הזמין הולכת להיות FUN FUN FUN פאן-קייק!!!


(ואני הייתי רגועה. בחביתיות יש פחמימות, חלבונים וסידן עם תוספות של מתיקות לנשמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וזה הכי הכי חשוב)

תראו כמה Fun....


אצלי כבר הכל נקי (אחרי כל המתוק הזה), כולם ישנים! ואני מקווה שיש להם חלומות מ-ת-ו-ק-י-ם!
שחר שלי יקום מחר לבוקר עם התחלה חדשה. חט"צ (גן חובה)
(לא להאמין שהוא כבר כמעט בן 5! אתם כבר תשמעו בקרוב על כל הלבטים וההכנות לחגיגה.....)
אני מאחלת הצלחה לכ 2,000,000 התלמידים שחוזרים מחר לספסל הלימודים. שתהיה שנה מוצלחת ופוריה ותחזרו הביתה בבטחה!



2 תגובות:

  1. איזה פוסט מלא מתיקות :) (בעיקר בגלל המקסימים שמשתתפים בו )
    לינדה

    השבמחק