יום שני, 24 בספטמבר 2012

וזוהי רק ההתחלה

במשך שנים בני משפחה וחברים מלקקים אצבעות מקינוחים ועוגות שאני מכינה
ואז ביום אחד הכל הפך לממשי יותר. זה היה לקראת יום הולדת שנתיים של שחר שלי. 
בוב הבנאי היה להיט בבית באותה תקופה ושחריקו שלי רצה עוגה עם "פחפור" ובוב הבנאי.

כמובן שכאמא עובדת (גננת בבוקר ומפעילה בערב) דחיתי והשארתי הכל לרגע האחרון, רק את הבירורים להזמנת עוגה מעוצבת התחלתי (מסתבר מאוחר מידי) כארבעה ימים קודם. ולצערי לא מצאתי באיזור שלי מעצבת שתקח על עצמה את הפרוייקט בפרק זמן קצר כל כך.  (מה עושים בכל זאת???!!) האפשרות היחידה היתה לנסות עשות את העוגה לבד. זה כמובן היה רק טריגר לגשת למשהו שרציתי לעשות כבר הרבה זמן אבל לא מצאתי לנכון לעשות את זה. 
האתגר היה גדול וההצלחה שהיתה מלווה אליו גדולה יותר. הכיף האמיתי היה לראות את החיוך שעלה על שפתיו ומילא את פניו כשראה את העוגה לראשונה בטקס יום ההולדת






כשאני מסתכלת היום על העוגה אני מבינה כל מיני דברים שלא ממש היו ברורים לי או הסתדרו לי קודם, אני מכירה חומרים שלא הכרתי בעבר (ולומדת כל פעם עוד משהו חדש) וחיוך מרוצה עולה לי על השפתיים. הרגשתי אמא גאה כששאלו אותי מי הכין את העוגה ועניתי "אני!".

זהו, משם הכל כבר ממש ממש ברור. החלטתי ללכת עם הלב ולהתפרנס מה שאני באמת אוהבת!

שחר כבר אתגר אותי בגיל שלוש עוגת ספידי מקווין (בטח קראתם את הפוסט על יום הולדת מכוניות... ואם לא זו הזדמנות מצויינת לקבל רעיון להפעלת יום הולדת מוצלחת) ובגיל 4 עוגת גיבורי על (שעשיתי בשני סגנונות שונים כי דחינו יום הולדת ברגע האחרון בגלל גשם מפתיע). זהו! ממש עכשיו שחריקו שלי כבר בן 5(מזל טוב אהוב של אמא!) אני יודעת מה האתגר השנה ומחכה לראות את התוצאה הסופית (גם אתם, נכון?!) בינתיים ההכנות בעיצומן (תראו). מבטיחה לעדכן בקרוב (:


גם לך יש הזדמנות להגשים לילד/ה שלך חלום ביום ההולדת עם עוגה מעוצבת או פיסולי בצק סוכר בדיוק כמו שהם חולמים מעשי ידייך!!! אשמח לקחת חלק ולעזור במשימה. באתר www.sweetravid.co.il מגוון סדנאות בצק סוכר בקבוצות קטנות או פרטיות (ניתן לתאם את הסדנה סמוך לתאריך יום ההולדת ולהגיע עם החוגגים לעצב את העוגה ביחד!) וכמובן מגוון אפשרויות לרכישת עוגה מעוצבתטופרים מפוסלים ועוד עיצובים מתוקים להשלמת החגיגה בהתאמה אישית.

מי חוגג אצלכם בקרוב ואיך אתם הולכים להפתיע אותו?

2 תגובות:

  1. וואו רביד!!!קבלי שאפו ענק.- זו העוגה הראשונה שלך? לא יאמן - מוכשרת כבר אמרנו??

    השבמחק
    תשובות
    1. כן שרית! גם אני לא מאמינה (:
      תודה רבה.

      מחק