יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

מסיבת קונספט: מיתוג ארוע

זהו!
נושא המסיבה כבר נבחר.
אין (ומבחינתי לא יהיו) יותר שינויים, כל ההכנות מכוונות למטרה נעלה אחת: מסיבת גיבורי על גם לבנות וגם לבנים. השלב הבא הוא מיתוג הארוע בצבעים שמתאימים לנושא ורעיון המסיבה. ולנושא שלנו מתאימים הצבעים אדום צהוב כחול (וגם קצת תכלת ייכנס לשם גיוון). כבר אמרתי שהם אינם רק צבעי יסוד בלבד (;

המיתוג כולל מפות שולחן, מפיות, בלונים, כלים כל שולחן, ממתקים בצבעים תואמים, עוגיות מעוצבות מותאמות וכמובן עוגת יום הולדת ועוד....המיתוג יורד עד לפרטים הקטנים. אם יש לכם קצת חוש אסטתי והרבה סבלנות תוכלו למתג את החגיגה שלכם לבד ואם לא אשמח לעזור. 

הכנתי עבורכם הדרכה שהיא גם הצצה קטנה למיתוג שלי. בהדרכה אדגים איך למתג בקבוקי שתיה אישיים, את הרעיון הכללי ניתן להתאים לכל בקבוק, צנצנת, אגרטל ועוד כיד הדימיון והיצירתיות שלכם. 

שלב 1: מכינים את החגורות המעוצבות בהתאם לבקבוק. מודדים בעזרת סרט את ההיקף של הבקבוק ואת הרוחב הדרוש ומכינים משמיניות בריסטול צבעוניות/נייר קרפ/מעצבים במיוחד ובהתאם בתכנה גרפית (כמו שאני עשיתי)

שלב 2: מצטיידים במספריים, דבק דו צדדי, בחגורות המעוצבות בהתאם לבקבוק שלכם ובקבוק מים

שלב 3: מדביקים בגב החגורה במרכז ובשני הקצוות מלבן מדבק דו צדדי, מקלפים את השכבת הנייר מהדבק ומצמידים במקום החגורה הקיימת של הבקבוק. 


שלב 1

שלב  2



שלב  3

 אצלי כבר מוכנים 48 כאלה, וכמובן מתחיל לו פרוקייט חדש למיתוג פריטים נוספים שקשורים למסיבה........
תשארו קרובים יש למה לחכות (:

אשמח לענות על כל שאלה ולסייע לכם בעיצוב החגיגה שלכם. רביד


2 תגובות:

  1. מקסים!!! כל התמונות והרעיונות מדליקים לגמרי.
    אני עושה יומולדת גיבורי על לבן שלי בן 6, ואקח ממך כמה רעיונות. תודה רבה!
    איך תפרתם את הגלימות?? זה לא עבודה סיזיפית?

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה. לשם כך נועד הפוסט.
      לגבי הגלימות. עבודה סיזיפית.....לא ממש. נעזרתי בחברה שתפרה עבורי לקחו בערך שעה וחצי לתפור הכל. תפרנו בתפר פשוט במכונת תפירה והשחלנו סרט סאטן לקשירה.
      את יכולה בהחלט להדק עם שדכן. במרחקים קטנים.
      בהצלחה.

      מחק