יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

מחוץ למסגרת

פוטו-בוט הום מייד


24.9.2013 השעה 08:15 בבוקר שני זאטוטים נרגשים מתעוררים. 
שואלים איזה יום היום. 
נענים. 
ומיד צועקים "יש לנו יום הולדת...". 
אני, אמא, מיד קופצת מהמיטה מתאוששת... מנסה לשחד אותם להישאר בחדר עוד שתי דקות בלבד עד שאארגן את העוגות והנרות (זה ממש לא פשוט. הם מנחשים מה מחכה להם בסלון. בכל זאת יש להם כמה שנים בזכרון). 
בינתיים בסלון, מחכה להם שרשרת בלונים, מתנה משותפת, עוגות אישיות ונרות לחגיגת יום הולדת על הבוקר. בוקר יום ההולדת.

קראנו להם (גם עידן פה עם המסרטה מוכנה).
שני זעטוטים רצים בצהלה מאושרים... מרוצים... מופתעים...מכבים נרות מודים ומיד שואלים 
"אבל איפה האורחים?!"
ונענים.... "יבואו בשבת!"




הפוסט בעצם יכול לתחיל כאן...
חגיגה #1 - חגיגת יום הולדת משפחתית

איך אני אוהבת מפגשים חברתיים מכל המינים מכל הסוגים. אני טיפוס זורם "מתערבב" כזה. אני עוד יותר אוהבת מפגשים משפחתיים והכי הכי הכי שהם אצלי בבית. הדבר היחיד שקצת מוזר לי וגם מובן לי זה שני המחנות שנוצרים במפגש משפחתי משני הצדדים. כל צד של המשפחה (הצד שלי. הצד של עידן) תופס איזור בסלון/מרפסת/פינת אוכל ולא זז ממנו. מתנהלים באותו בית שני "מחנות" שונים, שתי שיחות שונות ולפעמים אפיל ויותר במקביל. מעין "סברי מרנן" אישי שלנו. יש לזה את היופי של זה אבל לפעמים מתחשק שיהיה מיקס בין כולם.

החגיגה בשבת היתה משפחתית מצומצמת 
(החגיגות עם החברים בהמשך, מבטיחה לשתף, תוכלו בינתיים להציץ  על מה שמתוכנן באינסטגרם שליוניסיתי למצוא משהו שיגבש, יכניס עניין, חיוכים ופאן לחגיגה (שהיא מעין מפגש משפחתי עם טקס עוגה וקצת שירים). צץ לי רעיון מאיזו תמונה שראיתי מזמן בpinterest, ידעתי שאוכל למצוא שם עוד רעיונות בסגנון ואפילו יצרתי לוח תמונות photo booth שמהן שאבתי רעיונות ויצאתי לדרך להשיג את כל הדברים הדרושים להכנת פוטו-בוט תוצרת בית.

ככל שעבר הזמן גילו יותר עניין ושי
תפו יותר פעולה, הנה הצצה קטנה, התמונות ידברו בעד עצמן







אז איך מכינים לבד את אביזרי הצילום:
אני מצאתי תמונות של הפריטים בשחור לבן ברשת: עניבה, פפיון, שפתיים שונות, עיניים, פייפ, כתרים. חפשו כל פריט בנפרד ועדיף באנגלית. למשל lips
ערכתי בפוטושופ את הפריטים ושילבתי את הצבעים שרציתי. 
מיקמתי את הפריטים כך שייכנסו לעמוד A4 ושלחתי לדפוס על דף מבריק בעובי 300 גרם כדי שיהיה יציב ויחזיק לאורך כל המסיבה (ואולי גם אחרי)
גזרתי את הפריטים והצמדתי מאחור בעזרת דבק חם שיפוד עץ לאחיזה (לא בכולם).
כמובן שניתן גם להדפיס/לצלם על בריסטול לבן ולצבוע את הפריטים איך שאוהבים (אפילו כיצירה עם ילדים שבעקבותיה מגיע צילום) הכנתי לכם כאן קבצי תמונה באיכות הדפסה וגם אתם יכולים להכין את הערכה לחגיגה שלכם:






את המסגרת אני השאלתי מאפרת שיין מסטודיו שיין. צלמת מקסימה שיצא לי לעבוד איתה בצילומי תינוקות עם עוגות לריסוק והפכה לחברה. אתם יכולים להשתמש בכל מסגרת ישנה שיש בבית או אפילו לותר עליה וליצור רקע אחר לצילומים. תחפשו photo booth בpinterest או בגוגל אין סוף לאפשרויות.

בהצלחה!!!
להתראות בשמחות ושלא תפסיקו לחייך!!!

4 תגובות:

  1. מהמם !!!
    אוהבת את הרעיונות שלך :)
    מזל טוב לנסיכים.
    לינדה ברששת

    השבמחק
  2. רעיון מדליק!
    מחכה להזדמנות הראשונה לאמץ את הרעיון.
    שיהיה תמיד שמח!
    יפה האופה מ"סיר פלא"

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפה!
      תאמצי בשמחה. כולם זורמים הקטנים והגדולים.
      אשמח לראות תמונות (:

      מחק