יום שני, 4 באוגוסט 2014

אפיה לגוף ולנשמה


אין לי ארץ אחרת!!!


החופש הגדול הזה תוכנן בקפידה. תכנית עבודה לצד תכנון מגוון לבילויים משפחתיים הכולל אטרקציות שונות אבל הכל השתנה בשל המצב הבטחוני. במקום אוירת קיץ רווי הנאות קטנות מלווה אותנו גדולים כקטנים תחושת פחד אמיתי. תחושת כוננות בלתי פוסקת. קשיים בשינה בלילה. חשש למשפחה שנמצאת בדרום (אשקלון היא יעד נכבד בהתקפות מעזה). מבצע צוק איתן הפך למלחמה שגבתה חיים רבים מידי. יפים מידי. מהר מידי. מוקדם מידי. הלב והנפש לא יכולים להכיל את מבזקי החדשות והודעות ה"הותר לפרסום" אבל משהו בכל זאת סוחף ומרתק אותי למסך. חשש שמא אני מכירה מישהו באופן אישי. אבל מה זה בעצם משנה כל אחד שנוסף למניין ההרוגים קורע לי את הלב והעיניים לא נשארות אדישות. כמה אפשר להכיל. כל העם מגוייס ומאוחד מתמיד. מעריפים אהבה. מפנקים. דואגים. מאוחדים. דואגים. כואבים ביחד ומפתיעים בלכידות ובאחדות של העם. מחמם את הלב להיות חלק מעם שכזה. 

ואני.... הלוואי ויכולתי לעשות יותר!!!

ומה אני יכולה לעשות טוב יותר מאפיה??!
קולגה מתחום העוגות, בת-אל, נרתמה לבקשה שלי ועיצבה למטרה סטיקר לחיילים שלנו. 





מכר רחב לב, אשר אסרף, שעובד בקניון הדפוס בכפר סבא הכין לי מדבקות עגולות שיודבקו על שקיות הצלופן על כל עוגה... ומחר במטבח שלי ובשני מטבחים נוספים, של גיסתי ושל חברה נוספת , ייאפו עוגות שיעשו דרכן לפנק את כ-20 חיילים המאושפזים בבית החולים בלינסון בפתח-תקווה.

אם יש לכן רעיון איך אפשר לעזור עוד אשמח לקחת חלק במשימה :)
מי ייתן וכל חיילינו, בשדה הקרב ובתי החולים, ישובו לביתם במהרה לשלום.
אמן!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה