יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

סופר-ללה

חגיגת יום ההולדת חלפה עברה לה תוך שעתיים! לא להאמין שאני כבר כמעט שבועיים אחרי. הזמן ממש ממש טס ואני כמובן עברתי לפרוייקט גדול נוסף. אבל בכל זאת מרגישה שמדגדג לי בקצות האצבעות ואני חייבת לשתף אתכם בהכנת תלבושת (תחפושת) גיבורת העל המיוחדת של אלה שלי (יש לה הרבה כינויים אבל האחד שהכי הכי שימושי בבית הוא ללה).  זאת הפעם ראשונה שאני "תופרת" (חוץ מכפתור מידי פעם) וממש גאה בי ומהתוצאה שהתקבלה.
לא רציתי לוותר על מראה השמלה (כי אלה מאוד מאוד אוהבת) והייתי חייבת לבחור צבעים בקפידה ובהתאמה לנושא יום ההודלת - גיבורי על. גם הסו-שף שלי החליט שהוא יהיה סופרמן ואלה וונדרוומן ולי נותר  - לצאת לפעולה. (וכמובן, 
הכנתי לכם הדרכה פשוטה שלי וסרטון מצויין שמצאתי ברשת וממש ממש עזר גם לי)

DIY - עשה זאת בעצמך: תחפושת וונדר-וומן
(כמובן שניתן לקחת את הרעיון ולהפוך אותו לכל דמות שהיא עם גוונים ואפליקציה מתאימה לחולצה)

כלים וחומרים:
גופיה לבנה במידה מתאימה
גומי לפי מידה (מיועד לתחתונים)

בד טול אדום
לבד אדום
סרט בד זהב
חוט לבן
מחט
מספריים

חצאית טול נפוחה:
מדדתי את היקף המותניים של אלה, השארתי עוד כמה ס"מ מרווח עבודה וגזרתי את הגומי באורך מתאים וקשרתי בקצה. 
חתכתי רצועות טול באורך של כ-30 ס"מ וקשרתי אותם בעזרת לולאה לגומי (את הטול ניתן לרכוש בדרום תל אביב ונחלת בנימין בחנויות הבדים במחיר סביר לכל כיס. אצלי הוא נגיש בבית ממלאי האביזרים שאני משתמשת בהם לעיצוב זרי הממתקים שלי והוא מגיע בגליל של כ-50 במבחר צבעים).עבדתי ממש לפי ההדרכה הבאה שמצאתי ביוטיוב ממש פשוט וקל! בין רצועות הטול הוספתי מעט סרטי זהב. התוספת הקטנה הזו נתנה לתלבושת מראה עשיר יותר.

 הכנת האפליקציה לגופיה:
ניסיתי לצייר ביד חופשית כוכב, אבל התוצאה עקומה ורחוקה מלהיות משהו דומה לזה (: חיפוש באוסף החותכני העוגיות שלי העלה כוכב גדול ומצויין למטרה זו. סימנתי על לבד את הגזרה הרצויה, זגרתי ותפרתי סרט זהב מסביב לכוכב לטשטש את סימני הגזירה.





את הכוכב הסופי תפרתי לחזית הגופיה. ככה יצרתי תלבושת בשני חלקים (אופטימאלית לילדה עם טיטול). את הטיטול כיסיתי בתחתון בצבע ג'ינס שהיה לי בבית (רכשתי עם אחת השמלות שלה) וככה שילבתי אדום כחול וזהב לוונדוומן אמיתית.
רוצים לראות אותה????





שניה לפני תחילת החגיגה

מאחור


מלפנים


ללה שלי בהחלט היתה כוכבת ביום ההולדת!!!! זהו. עכשיו התחפושת שוב צחורה וריחנית תלוייה על קולב וממתינה......לפורים הבא (:
(חבל לא לעשות בה שימוש)
בהצלחה,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה