יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

איפה....איפה...איפה...העוגה?

עוגה לא קונבנציונאלית


"חגיגות יום ההולדת לעיתים מגיעות בזוגות...." זה לא תופס לגבינו השנה. אנחנו עדיין מושכים חגיגות מיום ההולדת של הילדים בספטמבר.... שחר שלי חגג רק לפני שבועיים בגן ואלה חגגה בסופ"ש האחרון (בפעם השלישית). התחשק לי להכין עוגה שונה (שלא תדרוש הרבה עבודה) ועוגה מגולפת מתאימה בדיוק לעניין. 

העוגה המגולפת הראשונה  שעשיתי היתה של ספידי מקווין (זה היה לפני שנתיים). והנה שוה הזדמנות. הבנתי שזו הולכת להיות ללמידה חדשה עבורי.  פניתי לקולגה בתחום עיצוב העוגות שנרתמה לעזרתי ברוחב לב והתקבלה תוצאה מקסימה, ליום ההולדת של שחר שלי,   עוגת פנים של סופר מריו. וכעת צריכה לסגור חוב קטן לאלה שלי. כל עוגה, שניה לפני שיוצאת הבית עם הלקוח/ה, מקבלת קריאת שמחה "העוגה שלי!" ואם יש עליה קיטי אז בכלל ישנן קריאות קורעות לב "קיטי שלי! קיטי שלי!" . אז מתבקשת כעת עוגת קיטי לאלה שלי. צירפתי לכם את הדרכה בתמונות, שלבי ההכנה של העוגה:



תראו אותה שניה לפני בקשת המשאלה....
מידות מקסימאליות: רוחב 27 אורך ס"מ * 37 ס"מ


החגיגה חלפה עברה לה וכולם היו מרוצים ובזה אני מסיימת את טרילוגיית ימי ההולדת של הילדים לשנת 2012. 

שיהיו לנו רק שמחות וימים שקטים ומתוקים!


התמונות ממחישות את שלבי ההכנה ואינן הדרכה מפורטת. אשמח לענות על כל שאלה בדף הפייסבוק או כאן. בהצלחה!



7 תגובות:

  1. יצא מהמם! שווה היתה ההמתנה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה,
      גם אני התאהבתי לגמרי בתוצאה. שווה כל דקת השקעה (:

      מחק
    2. את פשוט אלופה!!!!

      מחק
  2. זה ממש עוצר נשימה!
    גם העוגת מריו נראית מעולה. הילד שלי מאוהב בו וכל היום משחק משחקי מריו במחשב. אולי אני אכין לו משהו דומה ליום ההולדת.
    הילדים זכו שיש להם אמא מוכשרת כמוך.

    השבמחק