יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

חגיגה ראשונה - בלוג קנדי

אין חגיגה בלי עוגה!!! השיר הזה מושמע לקראת טקס הדלקת הנרות כמעט בכל חגיגת יום הולדת. אז איך אפשר לוותר עליו כאן?!



לאורך השנה האחרונה שימחתי ילדים וילדות במסיבות יום הולדת צבעוניות ומתוקות לצד עוגות מעוצבות מגשימות חלום שהכנתי במיוחד לחוגגים (איתי או בלעדיי). והנה גם אני חוגגת. חגיגה ראשונה לגברת הכי הכי מתוקה. לגברה הורדרדה שעוצבה במיוחד בשבילי. מתוקה כמוני (;


ככה הגברת המתוקה שלי נולדה. לפני כשנה, כשהתחלתי את האימון העיסקי, ידעתי שאני חייבת שינוי ויזואלי שיעניק מראה מתוק יותר למיתוג שלי! משהו שמשקף אותי ואת השירות שאני מציעה. עד אותו זמן, במשך כשלוש שנים ליווה אותי הלוגו הזה (משמאל). ממש בתחילת האימון הציגה המאמנת שלי את הלוגו (הישן) באחת מההרצאות שלה בנושא שיווק ושאלה את המשתתפים מה לדעתם מציע בית העסק? עלו בתשובותיהם כל מיני דברים שקשורים לעיצוב אבל אפילו לא דבר אחד שקשור לעוגות וממתקים.

זה היה עוד חיזוק לצורך בשינוי!
נבחרה מעצבת והחלה העבודה על אתר חדש, לוגו, כרטיס ביקור, גלויה פרסומית ועוד.... - הכל מתוק יותר, ורוד יותר יפה יותר! השריד האחרון שנשאר מהמיתוג הישן, הוא השם של דף הפייסבוק שלי, שאינו ניתן לשינוי (לפחות בשלב זה) www.facebook.com/ravidesigns



לכבוד יום ההולדת הראשון של המיתוג sweet ravid אני מכריזה על תחרות עוגת יום הולדת ראשון, ויש גם פרסים!


העוגות המנצחות יזכו את מכיניהן בפרסים:
מקום ראשון בעוגה מעוצבת במתנה מבית sweet ravid. עוגת שוקולד פרווה בקוטר 18 ס"מ עם פיסול אחד. איסוף עצמי מקרית אונו. 
מקום שני יזכה בסל מוצרים לאפיה מתנת "מימונ'ס" - עולם שלם לאפייה:

maimon's הוא המותג הישראלי הראשון אשר מספק לצרכן ולקמעונאי פתרון כולל של כל תחום האפייה. קו המוצרים כולל 186 מוצרים המחולקים ל-11 קטגוריות ברורות וממוספרות לפי תחומים: שוקולדים, תמציות וסירופים, ממרחים ומליות, תערובות מוכנות לעוגות, קישוטים, תבלינים, קמחים, מתפיחים ומשפרי אפייה, שקדים ואגוזים, כלי עזר וספרות מקצועית ועוד. מוצרי הקו כוללים גם פטנטים ייחודיים בעולם האפייה, המשלבים איכות, נוחות, חדשנות ופרקטיות.
סל המוצרים כולל: קמח תופח, אבקת אפייה, סוכר וניל, אבקת סוכר פטנט, תערובת לעוגת שוקולד, קרם פטיסייר, ערכת קישוט.
איך משתתפים?
א. שלחו לי במייל תמונות של עוגות יום הולדת מיוחדות שהכנתם במיוחד לגיל שנה  עם הסבר קצר על העוגה, למי הכנתם ואיך הכנתם. אפשר יותר מתמונה אחת. חובה לצרף שם מלא, כתובת, נייד ומייל ליצירת קשר.

ב. אני ארכז את התמונות באלבום "תחרות עוגות - בלוג קנדי - עוגה ראשונה" בדף הפייסבוק שלי. אתם מוזמנים לתייג את עצמכם בתמונות. 
גהעוגה והתמונה צריכות  להיות שלכם. אתם הכנתם וצילמתם. אנא עזרו לי לשמור על זכויות יוצרים. 
ד. עוגות מעוצבות אך ורק מבצק סוכר לא יכולות להשתתף בתחרות.
ה. התחרות מתקיימת מ-עכשיו (יום חמישי , 29.11.2012) המועד האחרון להעלאת / משלוח תמונות הינו מוצ"ש 8.12.2012. הזוכים יוכרזו בשבוע שלאחר מכן (מוצ"ש 15.12.12)
ו. במידה ולא אצליח ליצור קשר תוך שבוע עם הזוכים, ייבחרו זוכים אחרים.

אתם עוד כאן??!!!
שתפו חברים שגם הם יוכלו לזכות...וקדימה לעבודה.
בהצלחה!





3 תגובות: