יום שני, 3 בדצמבר 2012

חנוכה חנוכה חג יפה כל כך


סופגניות מיוחדות!


הימים ממש התקצרו והחשיכה יורדת ממש ממש מוקדם ומותירה לי חוסר חשק להיות בגינה עם הילדים. אני מעדיפה את החמימות בבית, רדיאטור בטמפרטורה נעימה ועשייה משותפת שלנו.
הפעם הסו-שף הצעיר אתגר אותי בשאלה: "אמא, למה הסופגניה רק עגולה?" ואני מיד הפכתי את זה לבילוי משותף במטבח. כמה דקות לפני שיצאנו לאסוף את אלה מהגן הכנו בזריזות את מתכון הסופגניות של קרין גורן הנחנו לתפוח ויצאו לדרך. בשובינו הביתה שום דבר לא השתנה. והבנתי שאם אני רוצה שמישהו יחלוק איתי את הסופגניות כדאי שאעשה משהו שיזרז את הכל. כיסינו את הקערה והנחנו ליד הרדיאטור. תוך חצי שעה, הפלא ופלא, הקערה התמלאה בבצק מוכפל. תענוג.
עכשיו דרוש מענה לשאלה ולסקרנות: "בוא נכון סופגניות מיוחדות!!!". אני לשה ומרדדת ושחר בוחר בינתיים חותכני עוגיות גדולים איתם יקרוץ סופגניות. הבחירה היתה לב, פרח, עיגול וכוכב.
סדרנו את הסופגניות על שלושה מגשים (שמישהו יבוא לקחת קצת!!!) והנחנו להתפחה שניה, על יד הרדיאטור. בינתיים חומם שמן עמוד ונזרקה לתוכו חתיכת גזר למניעת שריפת השמן (אני זוכרת שאבא שלי היה עושה את זה כשהיה מכין לנו סופגניות!). וזהו!

תראו כמה שהן מיוחדות ויפות.


הן הוגשו עם אבקת סוכר בלבד. מי צריך יותר. רק שחר שלי מעדיף אותן חצויות עם נוטלה! יאמי.

שיהיה לכם חג אורים שמח, מלא ריחות טעמים וצורות מעניינות (:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה