יום שלישי, 12 בפברואר 2013

איקס מיקס ביס


מי שמכיר אותי באופן אישי יודע שאצלי כל סיבה היא מסיבה. והיא יותר טובה שהיא קשורה באהבה. נכון שאני מאמצת יום שהוא בינלאומי (גם לנו יש אחד כזה שנתייחס אליו בהמשך...אבל זה רק בעוד חצי שנה אז למה לא להינות גם מזה). 14.2.2013 הוולנטיין! ואני כבר מתכוננת עם משחק מתוק וטעים שאיתו נקנח ונסגור את הערב.




להכנת המשחק דרושים 12 מיני קאפקייק.
את הקאפקייק אני אופה בעטרות נייר לבנות אותן אני מסדרת בתוך תבנית אלומיניום עם שקעים מתאימים. (את התבנית ניתן למחזר לשימושים חוזרים). כדי להשאיר מקום לשכבת פינוק את הבלילה אני שמה עד כסנטימטר מהקצה כדי שבזמן האפיה לא תעבור העוגה את העטרת.




לאחר צינון הקאפקייק מתפנקים בציפוי טעים (בתוך עטרת הנייר): 6 בציפוי גנאש שוקולד מריר (הוראות הכנה מהירה: להמיס במיקרוגל 250 גר' שוקולד מריר ומיכל אחד של שמנת מתוקה ולערבב היטב להמסה מלאה. הכמות גדולה יותר מהדרוש. ניתן להכין כמות חלקית ולשנות את הכמויות בהתאם)
 ו-6 ציפוי קנדי מאלט אדום שניתן להשיג במותק בוטיק סוכר.




הקאפקייק שצופו בגנאש מריר התקשטו בלב בצק סוכר ואלה עם ציפוי הקנדי מלט האדום התהדרו בלב נייר לקישוט. כל שחקן רומנטיקן מקבל 6 קאפקייק זהים



למען האמת הם זהים למראית עין. מתחת לכל אחד מסתתרת מדבקה ועליה משימה שקשורה לאהבה.....סומכת עליכם שתדעו בדיוק מה לרשום שם (;



משחקים על גבי לוח שסומן עם וואשי טייפ אדום לבן על צלחת הגשה לבנה (הכי מתאים ליום האהבה). יש ליצור 9 משבצות למשחק.


וקדימה לשחק. איקס מיקס ו........ביס




אני הולכת לשחק להתפנק ולזלול! (וגם לבצע משימה)
תנסו גם אתם
יום אהבה שמח


עוד רעיון לפינוק מלא אהבה תוכלו לראות בפוסט קריצה מתוקה


2 תגובות: