יום חמישי, 31 בינואר 2013

מחזירות את יום האם!

באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב: Momday !!!!!


אמא, איזו אלופה את!
מהרגע בו את פוקחת עיניים את על מצב ON - ילדים. סנדוויצ'ים. תיקים. סדר. ריצות. בית ספר. גנים. הסעות. עבודה. חשבונות. זוגיות. הורים. טלפונים. מיילים. תלונות. הספק. כביסות. קניות. בישולים. ניקיון. ורק עשר בבוקר....לכולם את נותנת ונותנת בלי חשבון, מלהטטת כמו לוליינית בין ה"כובעים" השונים בחייך...
אמא, בת זוג, אשת קריירה, חברה..."


נשמע מוכר. נכון?!
ככה נראה היום שלי. כל יום. כל היום. פעם. לפני שנה בערך. לא ממש הצלחתי לשלב בין הכל. הרגשתי שחסרים לי כלים שיעזרו לי ופניתי לקבלת אימון שנתן לי כלים איך להיות 100% עצמאית. אמא עצמאית שזה הרבה יותר קשה! את תקופת האימון העיסקי שלי סיימתי ואני מיישמת ומתמידה כדי להצליח לנהל טוב יותר את הזמן והיום שלי. ככה בעצם הכרתי את אפרת לקט. אפרת היא אחת מתוך שתיים, מבריקות מצליחניות ביחד (וגם כל אחת לחוד בתחומה) מרתקות אמהות שעומדות מאחורי פרוייקט ששם את האמהות במרכז: MOMDAY




מה זה Momday:


זמן רק שלך ובשבילך.
MOMDAY היא סדרת מפגשי אימון קבוצתיים שיתקיימו אחת לחודש. כל מפגש יעסוק בתחום שונה בחיינו כאמהות (זוגיות, הורות, קריירה, כסף, ניהול זמן, בריאות וטיפוח, וכו'). המפגשים יספקו כלים מעשיים מעולמות התוכן של האימון והפסיכולוגיה החיובית, וישולבו בהמון הומור, דוגמאות וכלים ליישום בין מפגש למפגש.
בואי להכיר סופרוומניות נוספות, לשתף, לצחוק, להשמיע וללמוד איך לגשר על הפער בין הרצוי למצוי בחייך.

קצת על אפרת ועדי:

המפגש הראשון של 19.1.13 - אני שם! אין מצב שאני מפספסת. אף פעם לא מזיקה לי זריקת אנרגיה שאני מקבלת משיחה או מפגש עם אפרת (עד אז לא פגשתי את עדי, שגם היא מקסימה בעצמה, רק התכתבתי איתה בפייסבוק). היא כזו אפרת. מטעינה. היה לי חשוב להיות שם כדי לאסוף את עצמי (קצת התפזרתי לאחרונה) וגם לפרגן באהבה. התלבשתי, התארגנתי, עידן ארגן את הילדים ויוצאים לדרך. נסיעה לתל אביב לחמותי, שם הם נשארים ללילה) ומשם למפגש. מתרגשת!

הנה קצת תמונות שימחישו הכי טוב את מה שהיה שם (בחלק זה, כל התמונות צלומו ע"י אלכס בק):






ימין: עדי, שמאל: אפרת


אמא. סדר. כוח

המפגש עסק בעיקר בניהול זמן. אז תרשו לי, כמי שעוסקת בעוגות, להציג בפניכן את העוגה של החיים. 10 פרוסות המרכיבות את חיינו כאמהות ומפגשי Momday עוסקים בכל פעם "בפרוסה" אחרת ובשילוב שלהן ביחד.


במהלך הערב עדי ואפרת שתפו אותנו, האמהות, ולקחו דוגמאות מחיי היומיום לניתוח, למידה, ובקלות כל אחת יכלה לראות את עצמה בסיטואציה. בצורה זו, הלמידה היתה מפרה ביותר מעצם הנוכחות של עוד נשים ביחד ולכולן מכנה משותף - כולן אמהות.

החלק שמאוד ריגש אותי בערב היה החלק שאפרת הזמינה אותי להציג בפני האמהות את לוח תכנון הזמן שלי (שרק לאחרונה התחדשתי בו, הנה תוכלו לראות כאן איך להכין אחד כזה בקלי קלות). ידעתי על זה מראש ועשיתי חזרות בבית. אבל ברגע שעמדתי מול כולן התבלבלתי לגמרי. התרגשתי. (אין לי פחד במה!) אלא התרגשתי בשביל אפרת ועוד יותר שהיא נתנה לי הזדמנות לשתף את כולן בכלי החשוב הזה. 




בסוף בערב, חיכתה לכל אחת שקית מתנה (מאפרת ועדי,קיבלתי במתנה את הספר "פרוייקט האושר" שהיווה בסיס לכל הפרוייקט הזה) וגם שי מתוק ממני (תראו את הזר המתוק שעוצב במיוחד לערב הזה בגוונים של Momday)


צילום: אלכס בק

זהו. אני כבר יודעת מה אני עושה במוצ"ש 16.2.13, המפגש השני של Momday - אמא. תקשורת. יחסים.
פרטים מלאים בדף הפייסבוק של Momday או באתר www.momday.co.il

ועד אז אני מקווה לקרוא לפחות את הפרק הראשון בספר שקיבלתי. חייבת לפנות לכך זמן בתוך סדר היום המלא שלי (;


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה