יום שבת, 23 בפברואר 2013

עוגי-פלצת קטנה ומתוקה שלי!!!!!

ככה התארגנתי עם תחפושות השנה...
שחריקו שלי מאוד נחוש. עוקב אחר סרטי גיבורי על באנימציה או "של גדולים" ויודע בדיוק מה תהיה התחפושת שלו בכל שנה. הפעם זכה הבאטמן השחור. ואני, שלא רציתי לחכות לרגע האחרון (כי כבר אמרתי שדי לדחיינות) כבר בפעולה. בירור מהיר העלה שאין את התחפושת ברשתות השונות בארץ ובלחיצת כפתור בוצעה הזמנה, הרבה זמן מראש, מחו"ל. החליפה הגיעה נמדדה, תוקנה, נמדדה והוכנה ליום הגדול. עשיתי וי גדול אחד (: ואני מרוצה. 

אלה שלי זה כבר סיפור אחר. לא פתחתי בפניה את אפשרות הבחירה והחלטתי שהיא עדיין בגיל שאני עושה מה שבא לי (כל עוד אני יכולה. גם ככה אם תבחר תתחרט כל דקה וחצי). רציתי להכין תחפושת על בסיס חצאית טוטו כמו שהכנתי לה לפני מספר חודשים, במסיבת גיבורי העל שלה (ושל שחר). זו היתה תחפושת המשלבת בגד גוף וחצאית טול שהיו הצלחה גדולה. היא נהנתה להסתובב ולראות את שכבות הטול הנפוחות... אז למה לא ללכת על אותו רעיון רק בביצוע שונה??!! 
התחלתי לחפש רעיונות ברשת השיתוף pinterest עם מילות החיפוש TUTU CUSTOM. אני מזהירה מראש! התוצאות מקסימות. אבל רק תמונה אחת כבשה אותי במיוחד וידעתי שמצאתי את התחפושת הכי הכי הכי הכי הכי מתאימה. שובבה...מתוקה....ומלאת אנרגיות לאלה שלי: 



 

זהו החצאית מוכנה:




כאן תוכלו לראות את אופן הכנת החצאית כפי שמופיע ברשת
את העיניים יצרתי מכדר קלקר שחציתי לשניים, הפה העוגיות והאישונים מלבד בצבעים שונים שהודבק לטול בעזרת דבק בדים, גוטרמן.

השידרוג שלי לתחפושת היה סל כחול ובו משלוח מנות אישי לכל ילד בגן מעוגי המתוקה שלי. בשקיות צלופן נארזו עוגיות שוקולד צ'יפס שקניתי...






החצאית נלבשה עם גרביונים כחולים (שמצאתי במקרה) ובגד גוף לבן מכותנה - מה שהפך את התחפושת לנוחה ונעימה לאלה שלי....וזה מה שבאמת באמת חשוב (:(הוספתי גם נעלי בובה שנרכשו בכמה שקלים ושודרגו לפרוותיות עם סרט כחול שעיר, אבל ממש לא חובה. נעלי בובה לבנות יעשו את העבודה מצויין!)




יאלללה...לכו להכין יש עוד יומיים של חגיגות.
ושיהיה שבוע טוב והמשך חגיגות פורים מתוקות ושמחות



12 תגובות:

  1. מקסים! ואלה כזו מתוקה - לאכוללל אותה! (ביחד עם העוגיות!)

    השבמחק
  2. הכי שווה תחפושת שהיא גם מקורית, גם יפה, גם מתנפנפת, גם מסתובבת וגם נוחה! מה עוד אפשר לבקש?!

    השבמחק
    תשובות
    1. שתסכים לעשות פוזות למצלמה....(;
      ולמזלי איתה גם בזה הצלחתי.

      מחק
  3. מושלמת !!!רעיון כל כך מקסים וקל לביצוע
    חג פורים שמח :)
    לינדה

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. הי, מקסים!
    כמה בד נדרש לחצאית? מה רוחב הרצועות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה שלי היתה בת שנתיים כשהתחפשה.
      כמו שרואים החצאית כמעט מקסי.
      רכשתי 3 מטר טול כחול. כל רצועה כ60 ס"מ שקופלו לשניים בערך ברוחב של 15-20 ס"מ, וזה בשלוש שכבות ליצירת נפח. האורך מושפע מגובה הילד/ה, נערה/אישה.....וכמובן מארוך החציאת הרצוייה
      מקווה שעזרתי.

      מחק