יום שבת, 15 באוגוסט 2015

מה זה אדום מבפנים וירוק מבחוץ?

באבטיח הזה הילדים יחפשו את הגרעינים ;)


התמונות לפוסט הזה צולמו בחופשת הקיץ לפני שלוש שנים. שחר ואלה קטנטנים (כמה כיף להיזכר).
המצלמה שלי תמיד דרוכה. אני מצלמת כל בילוי, עשייה, בכל הזדמנות, משפחה, חברים ובכלל ושומרת בתיקיות. במשפחה כבר מכירים את השריטה הזו שלי. מקטרים, זורמים, מצטלמים וגם כמובן נהנים להתבונן.

גם את שלבי ההכנה האלו צילמתי רק "שיהיה". לא ממש תכננתי שאכתוב על זה משהו. 
סרטון דרכה להכנת עוגת אבטיח שראיתי השבוע בפייסבוק הזכיר לי את התמונות והחלטתי לשתף אתכם בשלבי הכנת קאפקייק אבטיח על בסיס עוגת וניל מוכנה של מימונ'ס. גם אתם יכולים להכין עם הילדים בקלי קלות.
הכנו את עוגת הוניל לפי ההוראות. (כל עוגת וניל אחרת מתאימה. אבל זו של מימונ'ס דווקא די טובה ונוחה לעבודה עם ילדים). בינתיים הילדים סידרו עטרות לקאפקייק בתבנית שקעים.
שחר ואלה הוסיפו חופן שוקולד ציפ'ס ואני טיפת צבע מאכל אדום אקסטרא של מג'יק קולור. אופים בתנור זמן קצר יותר מהוראות היצרן (כי זמן באפיה בהכנת קאפקייק במקום תבנית עוגה שלמה מתקצר!)
לאחר צינון כיסינו את כיפת הקאפקייק בבצק סוכר לבן מרודד דק.
מעליו שכבת בצק סוכר ירקרק (ירוק ליים של מג'יק קולור) מעט עבה יותר ואת דוגמאת האבטיח צירתי עם מכחול וצבע מאכל (ירוק עלה של מג'יק קולור) מדולל במעט אלכוהול.










תהנו בהכנה המשותפת :)
מוזמנים לפנות בכל שאלה 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה