יום שני, 19 בנובמבר 2012

ארוחה מא' עד ת'


מי שקורא בבלוג הזה מספיק זמן או עוקב אחריי בפייסבוק או אינסטגרם, יודע שאני אוהבת מתוקים (להכין וגם לאכול בלי בעיה ובלי נקיפות מצפון (;  ) אבל גם בשלנית לא קטנה במיוחד במה שקשור לילדים. לחדש. לשנות. להפתיע!


בימים האחרונים שחר שלי מגיע הביתה מהגן עם שאלות ותהיות לגבי טילים של "טובים" וטילים של "רעים" שיגורים ונקודות מפגש של הטילים בשמיים, מדמיין אזעקות ומודאג מהשידורים והפצצות בטלויזיה. מצב הרוח שלו די השתנה וההתנהגות שלו מעט יותר אגרסיבית (לא בטוח שזה קשור למצב....אולי מעצם היותו כבר ילד בן 5 שמנסה דברים חדשים).
את האזעקה הראשונה חווה אתמול בבית של חבר בקומה 4 בעוד אני (בלי שמץ של מושג שיש אזעקה בכלל!!!!!!) בבית עם אלה במקלחת, מקבלת פתאום מסרון "אנחנו בסדר...יושבים ליד השירותים" באותו רגע נתקפתי פחד אמיתי!
כמובן שאת שעות אחר הצהריים היום בילינו ביחד (לא חבר. לא סבא-סבתא. רק אני!). קצת משחק בגינה ליד הבית. עוד קצת דברים הוא אוהב לעשות בבית ועוד פינוק - ארוחת ערב כמו שהוא אוהב. הכי הכי אוהב!!!! חביתת אותיות!!!!




את הסט הזה רכשתי בשילב - במחיר מנצח של 39.90 שקלים  (אם אינני טועה) לסט שלם בקופסת פח. יש אותו גם בסטימצקי ועוד....האמת שרכשתי אותו מלכתחילה לנסות לעשות שימוש עם האותיות בעוגות המעוצבות אבל לטעמי הם גדולות מידי ולא ממש משתלבות בעיצוב העוגות. ועד מהרה הן מצאו עצמן בשימוש של שחר ואלה במשחק עם הבצק הביתי שאנו מכינים, עוגיות פריכות, בצק סוכר (אבל לא כחלק מעוגה) וחביתת אותיות. בכל פעם שחר בוחר מה הצרוף שנקרוץ והוא זולל אותו בכיף, אומר בכל פעם איזה חלק אוכל, קורא לו בשמו ובעיקר נהנה מהארוחה!





כמובן שמסביב מסודרים בצלחת ירקות חתוכים שיתנו למנה מראה של יצירה ססגונית שתהיה טעימה עוד יותר לקטנטנים (אגב גם גדולים יכולים).



תושבי הדרום ובכלל...מקווה שנתתי לכם רעיון לשנות לילדים ולכם את מצב הרוח ולהעלות חיוכים שבעים. 
מי ייתן ותשובו לשגרת חיים שקטה במהרה!
בתיאבון (;






6 תגובות:

  1. עכשיו בטוח יאכלו אצלי את החביתה! או מה שישאר ממנה... :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שנכון נכון.!
      בטריגר הזה עובד אצלי מצויין.
      ספרי לי איך היה אצלך (:

      מחק
  2. מקסים! רעיון מצוין לאכלנים בעייתיים. נראה לי בשבת הילדים יקבלו אותיות שעשויות מפנקייק.

    השבמחק