יום ראשון, 8 ביולי 2012

"הכינותי מראש...."

משחק יולי


שעות!!!! שעות!!!! שעות!!!!
שעות של מחשבה!!! שעות של דיוק!!! שעות של השראה!!! שעות של עמידה!!!! שעות של ייבוש!!! שעות היא מילת המפתח בעיצוב עוגות בבצק סוכר. רק מי שמתנסה בעצמו בפיסול ועיצוב בבצק סוכר, מאלמנטים מפשוטים ועד למורכבים מצליח להבין את כל מה שכרוך ביצירת עוגה מעוצבת או פיסול מתוק התואם למקור (יש עוד כמה תובנות....אולי נדון בהם בהמשך....)

תכנון הזמן אצלי זה חלק מאוד מאוד קשה, אני עובדת עליו כל יום מחדש (זה סיפור מקסים בפני עצמו) אחרת לא אצליח לשלב בצורה שפויה בין ארגון הבית, הילדים שלי, העבודה הכוללת הפעלות וסדנאות והכנות מקדימות, עיצובים והזמנות, בילוי עם החצי, משפחה וקצת שקט נפשי!

אחד הדברים שמנחים אותי לקראת הכנת עוגה מעוצבת בבצק סוכר או פיסול טופר בלבד זה היערכות מראש!
כל הזמנה מתואמת ומסוכמת על הלקוח: צבעים מועדפים, דמות/דמויות נבחרות, פיסול או דף בהבלטת סוכר, רישום ועוד....הכל ידוע מראש! בשלב ראשון, כשיש לי מעט זמן פנוי אני מתחילה בהכנת בצק פיסולי וצביעת הבצק לפי העיצוב המבוקש. תאמינו לי שהעבודה זורמת יותר ואני חוסכת המון המון זמן (הכוונה שעות).

ככה נראה הבצק שלי לפני תחילת העבודה....

לפני......

רוצים לראות את הדמויות שפיסלתי ??? (בטח שכן!!!)
בקרוב החשיפה, בינתיים אספתי לכם מעט רמזים שיעזרו לכם לנחש ואולי לזכות *בטופר מפוסל מבצק סוכר. הרמז הראשון כבר כאן.....רמזים נוספים יפורסמו בימים הקרובים בדף הפייסבוק של Sweet ravid

רמז 1

הנה כל הרמזים שפורסמו בדף הפייסבוק:


כל שעליכם לעשות:
1. רישום לבלוג. לעדכן את כתובת המייל בחלונית המתאימה משמאל ולאשר את ההודעה האוטומטית הנשלחת אליכם לסיום ההרשמה.
2. ניחוש. לרשום בתגובה לפוסט את הניחוש שלכם. ניחוש אחד לכל משתתף. ניחושים יתקבלו עד מוצ"ש
14.7.2012

תוכלו לשתף חברים וכך, גם להם תהיה הזדמנות לנחש ואולי לזכות....
בין המנחשים נכונה יוגרל ביום א' 15.7.2012 *טופר מעוצב מבצק סוכר באיסוף עצמי מקרית אונו או בתוספת משלוח בהתאם למקום המגורים. ניתן לממש את הזכיה עד לסוף אוגוסט 2012
*(טופר עם דמות אחת מתוך הדמויות שעיצבתי ויורסמו בקרוב...+ כרזה מבצק סוכר ועליה רישום ספרת גיל ושם הילד/ה)

בהצלחה (:


3 תגובות:

  1. חבורת החצר שליD:
    אחותי הקטנה רואה אתזהD;

    השבמחק
  2. חבורת החצר

    דימה קרופניקוב
    dimalgd(at)yahoo(dot)com

    השבמחק
  3. חבורת החצר שלי-מערוץ הופ. כל הדמויות שמופיעות נמצאות ברמזים.

    השבמחק