יום חמישי, 12 ביולי 2012

קאפקייק קייצי בקלי קלות


לפני שבועיים בדיוק.....
יום שישי 29.6.12 היום האחרון בגן ולכבודו קבלת שבת משותפת של כל הילדים.
כמה ימים קודם ורד המדהימה (הגננת של שחר שלי כבר שנתיים ברציפות) מודיעה שאפשר להביא מה שרוצים...ואני חשבתי על רעיון מהיר וקל שיהיה גם ססגוני ומושך במיוחד לילדים והתארגנתי עם כל המצרכים הדרושים לפינוק שלי.
הבוקר הפציע ואני....ניגשתי להעיר את שחר (שזינק מהמיטה לרגל היום האחרון בגן) וספרתי לו שאני לוקחת אותו לגן וחוזרת הביתה להכין קאפקייק לכולם...ואז...תגובה שלא ציפיתי לה: "לא! את לא מביאה קאפקייק לגןןןןןןן!" (הזעטוט עוד לא בן 5, ותמיד שמח לחלק בגן דברים ומתוקים).
מיד הבנתי שהוא כל כולו מתרגש מהיום המיוחד ואין טעם להקשות עליו.....שאלתי פעם נוספת והתשובה היתה זהה.

חזרתי הביתה עם צורך ליצור, לעשות, לפנק, להפתיע.....לעזור במידת מה עם ההתרגשות של סיום גן שהיה כל כך משמעותי מבחינתנו וגם מבחינתו (הוא נכנס לשם פעוט מתחת לגיל 3 ויוצא "גבר" אמיתי נחוש ועומד על שלו) וזה הדרך שלו להביע את זה. לא וויתרתי והכנתי פינוקים שיקבלו את פניו כשיחזור הביתה. קאפקייק קיציים בקלי קלות.

הצטיידתי בקאפקייק שוקולד (מרשת "שופרסל" מארז של 5 יח' בכ-7 ש"ח / הכנה ביתית בתוך עטרות נייר) וסוכריות גומי בצורת גלידה (או אלמנט קייצי אחר פרוסות אבטיח, דגים, כוכב ים).




הקצפתי שמנת מתוקה עם 2 כפות סוכר ומעט צבע מאכל תכלת והכנסתי לשקית זילוף חד פעמית.
טיפ: סגרתי את שקית עם "קליפס", סוגרי פלסטיק מאיקאה, למניעת נזילה וגלישה של קצפת החוצה.

זילפתי על הקאפקייק ונעצתי בכל אחד סוכרית גומי קייצית וזהו!!!


השעה 13:45 אני ואלה דוהרות לעבר הגן לאסוף את החתיך שיוצא לחופש הגדול. מתרגשים נפרדים ומגיעים הביתה, אני פותחת את המקרר ומוציאה לכבודו את ההפתעה שהוכנה ו........"אני בכלל רציתי קצפת לבנה"
(: אבל יש מי שהתענגה על זה מיד בלי וויתורים (;



גם אתם יכולים להפתיע ולפנק, (בלי שום סיבה למסיבה של ממש) עם צבעוניות קייצית בקלי קלות!
בהצלחה (:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה