יום חמישי, 26 ביולי 2012

פשוט. גלידה!


אוף!!!! חם לי! עומסי החום שהביא איתו הקיץ מותירים אותי חסרת אונים. לא משהו שהכרתי קודם! בחוץ, חם מידי. בבית, נעים אבל האפשרויות מוגבלות. מה עושים?  איך מתרעננים? איך מעבירים את הזמן עם הילדים? בכל זאת צריך לעניין אותם. והאמת שאין דרך טובה יותר מלעניין אותם עם משהו מהיר ופשוט. עם משהו צבעוני ומתוק. משהו מתוק וקר. הכי הכי פשוט. גלידה!

גלידה - יש! המקפיא שלנו תמיד מצוייד בגלידה (גם בחורף!). הילדים נהנים מסורבה תות לימון או מוניל עם שברי אוראו (חלבית כמובן! גלידות פרווה לא יעברו את מבחן הטעימה של הסו-שף ההצעיר שלי).
גביעי גלידה - יש!
סוכריות מזרה צבעוניות - יש!  הכי כיף לטבול את הגלידה בסוכריות צבעוניות בכל פעם שהן נגמרות (:
זהו, במינימום השקעה כולם נהנים מקינוח קריר, חוויית זלילה ובמנוחת אחר הצהריים מתוקה (וקצרצרה. לאמא!) . תענוג!


ואם בא לכם להיערך מראש ולפנק לפנק לפנק בגלידות תוצרת בית טעימות ומשודרגות קראו את הכתבה הבאה: מתכונים לגלידה ביתית

ובינתיים...בזמן שהם עסוקים בזלילה...גם אני התפנקתי לי עם קפה קר גדול עם כדור גלידה בפנים. תענוג!
לכו להצטנן קצת (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה